Home Cara Beli FAQ Hubungi Kami

    

l

 

Beauty Breast Pump

 

 

 

Kod: WAP-05

Biasa : RM250
 Kini Harga: RM250
 
 

Auto Breast Pump menggunakan teknologi vakum terkini untuk menegang dan menganjalkan payudara wanita.

Sistem vakum payudara kini terdapat di Malaysia dengan pam vakum unik yang direka khas untuk membesarkan saiz dan bentuk buah dada anda dengan selamat dan cepat tanpa rasa sakit dan risiko pembedahan implan. Ianya bukan bra push-up, bra ber pad ataupun penggunaan silicon, ia hanya buah dada anda yang asli dan cantik. Hasil menakjubkan boleh didapati setelah menggunakan sistem ini secara tetap dan seperti yang diarahkan.

Pam vakum payudara mengembangkan tisu payudara dengan mevakum lemak dan cecair yang menyebabkan ia membesar. Keduanya, rangsangan berterusan daripada aktiviti pam mungkin akan menyebabkan peningkatan hormone wanita yang bertanggungjawab untuk tumbesaran payudara, sama banyak seperti rangsangan hisapan yang membebaskan hormone spesifik seperti oxytocin. Pam vakum payudara didatangkan bersama format diagram langkah demi langkah yang mudah.

Kecantikan seseorang wanita pastinya dikaitkan dengan rupa wajah, saiz payudara dan bentuk badan. Lelaki mana yang tidak suka kepada bahagian wanita ini. Semua lelaki mempunyai selera yang berbeza-beza tentang wajah wanita tetapi mereka sependapat tentang payudara. "Payudara ( buah dada ) mestilah WOW...MANTAP!!" barulah lelaki akan tewas dengan anda.

Anda sebagai wanita ingin mempunyai buah dada yang besar, pejal dan montok. Tidakkah anda rasa iri hati pada kawan atau teman sepejabat yang mempunyai buah dada yang besar? Andakah anda peduli? Adakah anda sudah berserah pada keadaan dan tidak mahu berbuat sesuatu tentang saiz buah dada anda. Padahal anda boleh berbuat sesuatu untuk menjadikan kurniaan, yang ada pada semua wanita ini menjadi yang terbaik.

SEBAGAI WANITA, TENTU ANDA INGINKAN:
* Suami anda sayang pada anda kerana anda memiliki tubuh badan yang menarik sehingga membuatkan
suami anda tak sabar-sabar nak balik dari pejabat.
* Ramai orang tertanya-tanya berapa usia sebenar anda, sebab anda KELIHATAN BEGITU MUDA.
* Kawan-kawan selalu memuji anda dan mengatakan anda masih macam anak dara.
* Rakan sepejabat anda cemburu, sebab penampilan anda memang ada class.
* Lelaki tertarik dengan bentuk payu dara anda yang sememangnya AGAK BESAR, TEGANG dan MANTAP.
* Anda ada lebih keyakinan diri sebab anda tahu anda memang pandai menjaga tubuh badan anda.

Membesarkan, Menganjalkan Payudara & Mencantikkan Tubuh
Beauty Breast Pump merupakan mesin 2 dalam 1 iaitu pengurut pembesaran payudara dan juga membentuk tubuh badan agar pejal selain menghilangkan selulit. Ia merupakan produk yang dinantikan oleh kaum wanita. Dengan penggunaan mesin ini, payudara kembali kencang, padat dan anjal tanpa perlu melalui proses pembedahan selain badan lebih langsing dan terbentuk. Mesin ini amat mudah dikendalikan.

 

KEISTIMEWAAN AUTO BREAST PUMP
 
  • Berkuasa bateri yang boleh dicaj semula.
  • Tidak perlu mengepam. Semuanya automatik.
  • Kaedah memontok payudara secara semulajadi tanpa pil atau suntikkan.
  • Keputusan dalam masa 2-3 minggu.
  • Harga yang murah berbanding jenama lain.
Cara Penggunaan
 
1. Sapu krim payudara dahulu pada payudara.
2. Gunakan cup yang sesuai dengan saiz payudara anda. Kami berikan 2 saiz cup kepada anda.
3. Pastikan keseluruhan payudara masuk dalam cup. Kemudian on kan pump. Anda akan terasa sedutan lembut pada payudara anda.
4. Laraskan kekuatan pump secara perlahan-lahan. Butang laras tersebut ada ditepi pemegang pump. Ada tulisn H dan L.
5. Jangan terus laras pada kekuatan maksimum. Laras ikut keselesaan anda.
6. Anda akan dapati pump akan menyedut kemudian melepas angin bila anda laras dari L ke H. Ianya seperti satu urutan pada payudara anda cuma ianya secara automatik.

PERHATIAN
 

Jangan caj pump melebihi 8 jam. Ini boleh memendekkan hayat bateri pump.
Pastikan pump di off dahulu sebelum dicaj.

Elakkan dari terkena air. Pump ini tidak kalis air.

TESTIMONI
 

kak rozita puchong 013-6348....
saya dah pakai mcm2 barang dah..ada yang sapu,makan dan mcm2 lagi dah...kemudian saya cuba breast pump ni..sekarang dah hampir sebulan saya pakai..hasilnya mmg ternyata amat berkesan...di samping itu saya juga amalkan kapsul payudara..

suhana penang 019-4670....
saya pernah terbaca tentang breast pump ni...ada mcm2 jenis org jual..ada yang mahal..ada yang murah...tapi biasalah kan kita mesti pilih yang murah..pada saya murah ke mahal tu no 2..yang penting keberkesannya...harganya mmg agak mahal..tapi saya rasa impian saya dah tercapai....its take time..but its works..

 

 

Laman Utama

 

Copyright 2006 KedaiDewasa.com
Disclaimer
: Ini adalah laman web kedaiDewasa.com.  Tiada mana-mana bahagian portal ini boleh diubah, disalin, diedar, dihantar semula, disiarkan, dipamerkan, diterbitkan, dilesenkan, dipindah, dijual atau diuruskan bagi tujuan komersial dalam apa bentuk sekalipun tanpa mendapat kebenaran secara bertulis yang jelas terlebih dahulu daripada kedaiDewasa.com. Hosted and Maintained by Admin KedaiDewasa.com