Home Cara Beli Jadi Pengedar eBook Percuma FAQ Hubungi Kami

   

 

 

JAMU RATU DARA

Untuk Kesihatan Tenaga Kelakian Sejati - POWERRRR!!!

 
 
 
 
 
 
Kod: WUK-22
Harga Kami: RM30
 
Kandungan : 60 kapsul

 
Adakah anda…

• Selalu rasa rendah diri dengan suami sebab prestasi anda tak hebat cam dulu?
• Kurang keyakinan dalam tak dpt bg memberikan servis terbaik untuk suami
mcm dulu2?
• Asyik rasa tak selesa sebab keputihan melampau?
• Sering lesu dan lemah urat badan?
• Kulit kusam jek tak de seri langsung?
 


Jika anda tergolong dalam golongan di atas, kami ada jawapannye..


Jamu ini 100% diperbuat dari herba dan rempah ratus. Boleh mengatasi pelbagai masalah yang dialami oleh wanita. Untuk mendapatkan hasil yang menakjubkan, Jamu Ratu Dara perlu diamalkan secara konsisten.

Hasilnya akan terpancar pada wajah dan tubuh badan anda terasa lebih segar dan sihat sentiasa.. Insyallah…




Antara khasiat Jamu Ratu Dara :

• Sgt berkesan utk merapatkan serta memantapkan lagi vagina. Kompem ketat dan padat dan panas je kat dalam tu.. Grip akan jadik luar biasa!!..Mcm anak dara balik tau!

• Sgt berkesan memulihkan masalah keputihan, kegatalan dan bau2 yang kurang enak di vagina..

• Mengawal lendir dan lelehan vagina..

• Menambahkan tenaga dan melancarkan perjalanan darah.

• Merawat keletihan dan tidak bermaya. (Letih2 badan tu elok la makan..)

• Melawaskan pembuangan air besar dan kecil.

• Boleh mencegah barah payudara dan rahim.

• Memulih otot dalaman faraj. (Sgt sesuai untuk wanita lepas bersalin)

• Awet muda. Boleh menghaluskan dan mencantikkan kulit (Muke jadi merah2
berseri)
 


Ramuan :

Manjakani, Kacip Fatimah, Akar Serapat, Habatus-Sauda & Rempah Ratus Terpilih.

 


 


Cadangan pemakanan JRD botol baru (Ungu):

 

Salam semua. Ramai bertanya tentang cara makan JRD baru. Ok, tips dan cara pemakanan yang di sarankan adalah seperti berikut :

UNTUK YANG SUDAH BERKAHWIN :
 

1. Makan 2 kapsul pagi (selepas sarapan) & 2 kapsul sebelah malam utk 1 mggu yg pertama.

2. Minggu ke-2 dan seterusnya, makan 2 kapsul sekali mkn setiap hari sehingga datang bulan.

3. Datang bulan (Haid) perlu hentikan pengambilan JRD.

4. Selepas habis Haid, ulangi langkah2 diatas kembali.

*Pada bila-bila masa sahaja, anda boleh menambah dos kepada maksima 4 kapsul sehari sekiranya anda perlukan ekstra tenaga, ekstra rapat, alami keputihan yg ekstra & perlukan ekstra khasiat-khasiat lain di dalam JRD. Badan anda, hanya anda yg tahu.


UNTUK YANG BELUM BERKAHWIN (ANAK DARA / GADIS) :


1. Makan 1 kapsul pagi (selepas sarapan) & 1 kapsul sebelah malam utk 1 mggu yg pertama.

2. Minggu ke-2 dan seterusnya, makan 1 kapsul sekali mkn setiap hari sehingga datang bulan.

3. Datang bulan (Haid) perlu hentikan pengambilan JRD.

4. Selepas habis Haid, ulangi langkah2 diatas kembali.

*Pada bila-bila masa sahaja, anda boleh menambah dos kepada maksima 4 kapsul sehari sekiranya anda perlukan ekstra tenaga, ekstra rapat, alami keputihan yg ekstra & perlukan ekstra khasiat-khasiat lain di dalam JRD. Badan anda, hanya anda yg tahu.

= Anak dara pun boleh makan Jamu Ratu Dara ni untuk penjagaan awal..Tak rugi apa pun malah boleh menjaga kewanitaan kite ni dari anak dara lagi..=

**Tidak sesuai untuk ibu-ibu mengandung, menyusu bayi, wanita yg dalam period dan pesakit darah tinggi.

*** Banyakkan minum air masak okey..

 

 

Laman Utama

 

Copyright ©2006 KedaiDewasa.com
Disclaimer
: Ini adalah laman web kedaiDewasa.com.  Tiada mana-mana bahagian portal ini boleh diubah, disalin, diedar, dihantar semula, disiarkan, dipamerkan, diterbitkan, dilesenkan, dipindah, dijual atau diuruskan bagi tujuan komersial dalam apa bentuk sekalipun tanpa mendapat kebenaran secara bertulis yang jelas terlebih dahulu daripada kedaiDewasa.com. Hosted and Maintained by Admin KedaiDewasa.com