Home Cara Beli Jadi Pengedar eBook Percuma FAQ Hubungi Kami

   

 

 

Moze Herbs

  •     Penyakit Gout.     Resdung.     Sakit sendi, lutut, badan atau urat saraf.
  •     Kaki dan tangan bengkak.     Sakit pinggang.     Lenguh seluruh badan.
  •     Lemah tenaga.     Angin sembelit.     Sering berasa letih.     Strok.

 

 

 
Kod:
 
Biasa : RM69
 Kini Harga: RM60
 

 

Moze herbs merupakan gabungan ramuan herba terbaik malaysia yang mampu menurunkan kadar kandungan kolestrol dan asid urik dalam badan dengan cepat dan mampu menyalesaikan masalah anda serta keluarga seperti berikut:
 
  •     Penyakit Gout.
  •     Resdung.
  •     Sakit sendi, lutut, badan atau urat saraf.
  •     Kaki dan tangan bengkak.
  •     Sakit pinggang.
  •     Lenguh seluruh badan.
  •     Lemah tenaga.
  •     Angin sembelit.
  •     Sering berasa letih.
  •     Strok.
 Kandungan
1. Cengkih
Digunakan amat meluas didalam bidang perubatan ayurvedik, Cina dan juga Melayu.  Antara kegunaan utamanya ialah untuk masalah sistem penghadaman, masalah jangkitan virus dan juga digunakan untuk mengurangkan kadar gula didalam darah. 2. Mustaka
Banyak digunakan didalam perubatan Ayurvedik dan juga perubatan melayu.  Ianya biasa digunakan sebagai rawatan untuk darah tinggi, demam, gastrik, ketidak hadaman makanan dan juga keracunan makanan. 3. Halia
Digunakan dengan meluas semenjak dahulu lagi sebagai makanan tambahan untuk merawat dan juga mencegah pelbagai jenis penyakit.  Secara asasnya, halia telah diketahui boleh membantu dalam mengurangkan sakit bagi mereka yang mengalami masalah batu karang, arthritis dan juga gout.  Kajian juga mendapati bahawa halia dapat membantu mencairkan darah dan juga merendahkan kolestrol yang mana ini dapat membantu mengelakkan masalah jantung. 4. Rempah-rempah Perubatan Tradisional 5. Madu Lebah
Telah diketahui umum sebagai salah satu makanan tambahan yang terbaik.  Ianya telah diamalkan semenjak berzaman dahulu untuk mengekalkan kesihatan diri.  Madu lebah terbukti sebagai satu makanan tambahan anti-oksida, meningkatkan stamina, melegakan sakit tekak, meningkatkan antibodi dan lain – lain lagi. 6. Akar Kayu Patah Tehloh


Berapa lama perlu anda gunakan MOZE HERBS untuk mendapatkan kesan yang terbaik?

Anda akan mula merasai perubahan pada diri anda sekurang – kurangnya selepas 3 hari menggunakan MOZE HERBS mengikut aturan penggunaannya.  Antara kesan yang dapat anda rasai pada peringkat awal ini ialah tiada lagi lenguh – lenguh badan selepas seharian bekerja, badan dan minda yang lebih cergas apabila bangun pagi serta keadaan fizikal yang lebih bertenaga sepanjang hari.

Sebagai rawatan bagi mereka yang mengalami masalah ghout, strok, darah tinggi dan lain – lain.  Pengambilan MOZE HERBS perlu secara berterusan selama sekurang – kurangnya 30 hari.  Selama tempoh ini,  perubahan secara berperingkat dapat dilihat pada pesakit hari demi hari. 

Anda boleh berhenti menggunakan MOZE HERBS sekiranya anda merasakan pesakit sudah sembuh sepenuhnya. 


 

Cara Guna

Jika anda tidak mengalami penyakit serius maka anda ambilnya sebagai makanan tambahan
-2biji setiap pagi sebelum sarapan

Jika anda ingin merawat penyakit anda ambilnya
-2biji setiap pagi sebelum sarapan dan 2biji setiap petang.
 


TESTIMONI

Saya pernah kemalangan jalanraya. Dalam kemalangan tersebut kaki saya telah patah. Akibat dari kemalangan tersebut, lutut saya sering sakit dan kaki saya selalu kejang. Setelah seminggu mengambil moze herbs, masalah kaki saya beransur pulih. Sekarang saya dapat solat dengan sempurna.
Hj Haris, 60 tahun

Saya mempunyai jenis kulit berminyak dan mudah ditumbuhi jerawat. Pada bulan mac 2010, saya tersilap memakai produk kosmetik menyebabkan muka saya ditumbuhi jerawat dan agak kritikal. Kawan saya mengsyorkan saya memakan moze herbs. Selepas seminggu memakan moze herbs, jerawat saya mulai mati dan berkurangan dan muka saya mulai licin. Saya berpuas hati dengan moze herbs kerana dapat membantu masalah saya.
Siti, 23 tahun

Alahan adalah masalah utama saya. Setiap kali saya menyapu sampah, saya akan bersin dan selsema, begitu juga kalau cuaca sejuk saya akan selsema. Semenjak saya mengambil moze herbs pada waktu pagi, masalah saya dapat diatasi. Sekarang alahan saya sudah tiada lagi. Terima kasih Moze herbs.
Fatini, 15 tahun

Saya mengidap gout dan masalah saya ialah sendi – sendi saya sakit dan bengkak dan tangan saya sukar untuk diangkat.  Suatu hari kawan saya rekomenkan moze herbs.  Hari ketiga saya makan moze herbs, masalah sendi saya mulai berkurangan dan sekarang saya sangat cergas dan dapat berniaga dengan seronok.  Terima kasih Moze Herbs.
Mr. Yap,  68 Tahun

Saya terkena strok, menyebabkan pergerakan saya agak sukar. Tangan saya sebelah kanan tidak boleh digerakkan. Setelah seminggu memakan moze herbs, tangan saya mulai pulih, pergerakan saya mulai cergas. Saya bersyukur alhamdullillah sekarang saya dapat ke masjid untuk solat berjemaah.
En. Ahmad, 50 tahun

Masalah saya ialah apabila banyak berkerja lutut saya akan terasa sakit. Apabila mengambil moze herbs, selepas 3 hari, saya dapat merasakan masalah lutut saya tiada lagi, badan saya terasa cergas dan bersemangat. Terima kasih moze herbs.
Pn. Rozita, 43 tahun

Saya bersyukur, sakit lutut saya hilang selepas 5 hari penggunaan Moze Herbs ini. Sekarang nak melakukan amalan ibadah lebih selesa.
Puan Sakariah, 60 tahun.


SANGAT BERKESAN UNTUK MEREKA, PASTI BERKESAN UNTUK TUAN JUGA!!

 

 

 

 

 

.
 
Siapa lagi yang boleh menolong diri anda jika tidak diri  ANDA sendiri?? Statistik menunjukkan semakin ramai masyarakat Malaysia menghadapi MASALAH KESIHATAN yang KRONIK!

 

 
 
Corak pemakanan dan pencemaran alam sering menjadi faktor utama penyumbang masalah ini. Cara hidup yang serba moden juga menjadi penyebab ramai antara kita mengabaikan kesihatan diri. Namun adakah kita mahu mula menjaga kesihatan setelah segala-galanya terlambat?! Bertindak SEKARANG demi KESIHATAN kita yang AMAT BERHARGA! Teruskan membaca..

 

 
“Sejak akhir-akhir ni badan aku asyik lenguh-lenguh saja lah. Hendak kata buat kerja berat tak juga. Bila duduk lama sikit mulalah rasa kebas-kebas kaki tu. Sewaktu bangun dari tidur rasa letih sakit badan macam baru lepas berlari berpuluh kilometer. Asyik rasa mengantuk sahaja! Kenapa ye?”

 
“Kadang-kadang tu sendi-sendi badan ni rasa sakit. Terutama pada pergelangan kaki... Bila hendak memijak rasa sendi tu macam kena cucuk jarum..."

 
“Kepala selalu rasa pening terutama pada tengkok belakang dan bahu... rasa tegang dan lenguh-lenguh...”

 
“Perut ni kadang-kadang rasa sakit sampai ke ulu hati. Bila buang air besar lama sungguh. Tak lawas dan tak puas.”


Sahabat,

 
Keluhan-keluhan di atas merupakan beberapa keluhan yang sering kita dengar malah yang sering saya sendiri dengar dari rakan-rakan saya. Tahukah anda bahawa dari keluhan-keluhan tersebut merupakan tanda-tanda awal atau mungkin tanda menghadapi sakit yang lebih serius lagi.

 
Kita jarang memikirkan masalah kesihatan kita. Kalau boleh kita tidak mahu lansung memikirkan bahaya serta risiko terhadap kesihatan yang mungkin melanda diri kita. 

 
Selalunya bila sudah terkena sesuatu penyakit barulah kita sibuk mencari penawar atau ubat bagi penyakit yang kita hadapi.

 
Ini adalah hakikat yang berlaku kerana saya sendiri dahulunya begitu juga. Walaupun saya sendiri sedar dan faham akan pentingnya menjaga kesihatah namun jika ada orang yang bercerita mengenainya saya akan lari. Saya tidak mahu ia mengganggu emosi saya. 

 
Mungkin jika saya bercerita tentang bahaya serta risiko masalah penyakit terutamanya penyakit-penyakit kronik anda juga akan lari meninggalkan laman ini kerana secara emosi manusia sememangnya mempunyai perasaan takut dan tidak mahu mendengar berita-berita yang menakutkan lebih-lebih lagi jika berita tersebut membabitkan dirinya namun satu realiti yang perlu anda sedar bahawa 60% dari kematian adalah berpunca dari penyakit kronik.


 
Apa Itu Penyakit Kronik ?

 
Yang menjadi kerisauan para pakar perubatan dan kesihatan adalah peratus kematian melalui penyakit kronik ini semakin meningkat dan meningkat dan yang paling menakutkan adalah ianya bukan penyakit berjangkit seperti AIDS, Denggi, Malaria dan yang sewaktu dengannya namun ianya melibatkan cara hidup, cara pemakanan, persekitaran dan sedikit dari keturunan. 

 
Namun peratus keturunan juga meningkat kerana pesakit yang mungkin mengadapi penyakit ini dari cara gaya hidup dan pemakanan yang tidak sihat akan melahirkan pula baka-baka atau keturunan yang berisiko tinggi untuk menghidap penyakit kronik ini.

 
Jadi antara beberapa penyakit kronik yang banyak melanda kita adalah seperti :
 

 
Sekarang saya tidak mahu bercerita apa akan berlaku jika anda menghidapi penyakit atau penyakit-penyakit kronik ini cuma jika anda mengalami tanda-tanda seperti :
  • Sering rasa lenguh-lenguh pada badan dan sendi
  • Sering rasa pening dan mual
  • Sering menghadapi sembelit dan sakit ulu hati
  • Badan sering terasa lemah dan tidak bermaya
  • Tidak puas ketika tidur atau ketika membuang air
  • Sering demam dan kurang sihat


Itu mungkin merupakan tanda-tanda awal untuk menghidapi penyakit kronik. Bukan untuk menakut-nakutkan anda tapi ini adalah tanda-tandanya.

 
Bahaya Sangat Ke Jika Ada Tanda-Tanda Masalah Penyakit Ini ?
Baiklah, saya tidak mahu bercerita panjang jika anda telah mencapai tahap serius bagi penyakit-penyakit kronik ini kerana tanda-tanda awal ini sudah cukup boleh mengganggu kehidupan seharian anda. Disebabkan tanda-tanda awal ini, anda :
  • Tidak mampu memberikan fokus 100% pada kerja serta kerjaya anda
  • Sering jumpa doktor dan sering 'MC' dan ini satu perkara yang tidak baik bagi pencapaian kerja anda.
  • Tidak mampu menjadi seorang yang aktif dan produktif kerana sering menghadapi masalah kesihatan
  • Pergerakan anda akan menjadi lambat serta lembap
  • Akhirnya anda akan berasa tertekan dengan masalah kesihatan anda dan lebih tertekan lagi kesan bila banyak kerja-kerja anda tertangguh akibat masalah kesihatan.


 
Apakah Puncanya Sehingga Menghadapi Tanda Masalah Kesihatan Ini???

 
Punca utamanya adalah dari gaya hidup serta amalan pemakanan. Dua unsur utama yang terdapat pada makanan kita sekarang ini (Susah untuk mengelak dari tidak mengambilnya) adalah :

 
1. Kolestrol
2. Asid Urik

 
Untuk tidak mengambilnya anda harus berpantang tetapi persoalannya bolehkah anda melakukannya??? Sampai bila harus berpantang untuk tidak mengambilnya kerana  boleh dikatakan kesemua makanan sekarang ini mengandungi dua unsur tersebut seperti :
  • Nasi Lemak
  • Roti Canai
  • Burger
  • Ayam Goreng
  • Nasi goreng
  • Mee Goreng
  • Boleh dikatakan kesemua makanan bergoreng
  • Daging lembu, kambing dan ayam
  • 'Seafood' atau makanan laut
  • Kesemua makanan segera
  • Kesemua makanan yang mempunyai ubat tahan lama
  • Dan bermacam lagi...

Saya tidak pasti anda boleh elak untuk mengambil jenis-jenis makanan di atas atau tidak kerana saya sendiri susah utuk mengelaknya. Sebenarnya bukan tidak boleh untuk menikmati jenis-jenis makanan di atas namun kekerapan mengambilnya terpaksa dikurangkan dan yang yang penting selalu mengamalkan senaman.

 
OK... Saya Sudah Faham Sekarang. Jadi Bagaimana Saya Boleh Jaga Kesihatan Saya Untuk Elak Penyakit Kronik???

 
Saya ada jalan penyelesaian yang lebih mudah buat anda. Caranya dengan menurunkan kadar kandungan KOLESTROL dan ASID URIK dalam badan.  Tidak perlu berpantang dan mungkin tidak perlu untuk melakukan senaman berat tetapi cukuplah dengan mengambil satu pemakanan kesihatan yang dinamakan:

 

 

 
  
Apa Itu Moze Herbs ?

Moze Herbs merupakan gabungan 9 ramuan herba terbaik Malaysia yang mampu menurunkan kadar kandungan KOLESTROL dan ASID URIK dalam badan dengan cepat. Ia mampu menyelesaikan masalah anda serta keluarga anda yang menghidap atau berpotensi menghidap penyakit seperti :
  • Ghout
  • Sakit sendi, lutut, badan atau urat
  • Kaki dan tangan bengkak
  • Sakit pinggang
  • Lenguh seluruh badan
  • Lemah tenaga
  • Angin sembelit

 
Apa Yang Terkandung Di Dalam Moze Herbs Sehingga Menjadikan Ianya Satu Produk Kesihatan Yang Hebat...???

Moze herbs dihasilkan daripada sinergi herba – herba berikut yang telah digunakan turun temurun sebagai rawatan pelbagai masalah kesihatan dan juga digunakan sebagai pemakanan tambahan untuk mengekalkan kesihatan diri yang terbaik. Mari kita lihat beberapa kandungan utama yang terkandung di dalam Moze Herbs:

 
 
Cengkih
Digunakan amat meluas didalam bidang perubatan ayurvedik, Cina dan juga Melayu. Antara kegunaan utamanya ialah untuk masalah sistem penghadaman, masalah jangkitan virus dan juga digunakan untuk mengurangkan kadar gula di dalam darah.

 
 
Mustaka
Banyak digunakan didalam perubatan Ayurvedik dan juga perubatan melayu. Ianya biasa digunakan sebagai rawatan untuk darah tinggi, demam, gastrik, ketidak hadaman makanan dan juga keracunan makanan.

 
 
Halia
Digunakan dengan meluas semenjak dahulu lagi sebagai makanan tambahan untuk merawat dan juga mencegah pelbagai jenis penyakit. Secara asasnya, halia telah diketahui boleh membantu dalam mengurangkan sakit bagi mereka yang mengalami masalah batu karang, arthritis dan juga gout. Kajian juga mendapati bahawa halia dapat membantu mencairkan darah dan juga merendahkan kolestrol yang mana ini dapat membantu mengelakkan masalah jantung. 

 
 
Madu Lebah
Telah diketahui umum sebagai salah satu makanan tambahan yang terbaik. Ianya telah diamalkan semenjak berzaman dahulu untuk mengekalkan kesihatan diri. Madu lebah terbukti sebagai satu makanan tambahan anti-oksida, meningkatkan stamina, melegakan sakit tekak, meningkatkan antibodi dan lain – lain lagi.


 
 
Mudah Tak Untuk Gunakan Moze Herbs Ini...???

 
Inilah cara yang paling mudah untuk menjamin kesihatan anda. Moze Herbs datang dalam bentuk pil. Oleh itu anda tidak perlu untuk melakukan proses penyediaan seperti membancuh atau memanaskannya. Anda hanya perlu sediakan air minum untuk mengambilnya.

 

 
  Jika anda tidak mengalami penyakit serius maka anda ambilnya sebagai makanan tambahan
  2 biji sahaja setiap pagi sebelum sarapan

 
  Jika anda ingin merawat penyakit anda ambilnya,
  2 biji setiap pagi sebelum sarapan pagi DAN 2 biji setiap petang

 


 
Berapa lama perlu anda gunakan MOZE HERBS untuk mendapatkan kesan yang terbaik?

Anda akan mula merasai perubahan pada diri anda sekurang – kurangnya selepas 3 hari menggunakan MOZE HERBS mengikut aturan penggunaannya.  Antara kesan yang dapat anda rasai pada peringkat awal ini ialah tiada lagi lenguh – lenguh badan selepas seharian bekerja, badan dan minda yang lebih cergas apabila bangun pagi serta keadaan fizikal yang lebih bertenaga sepanjang hari.

 
Sebagai rawatan bagi mereka yang mengalami masalah ghout, strok, darah tinggi dan lain – lain.  Pengambilan MOZE HERBS perlu secara berterusan selama sekurang – kurangnya 30 hari.  Selama tempoh ini,  perubahan secara berperingkat dapat dilihat pada pesakit hari demi hari.  

 
Anda boleh berhenti menggunakan MOZE HERBS sekiranya anda merasakan pesakit sudah sembuh sepenuhnya.


 

 
Apa yang kami mahukan adalah yang terbaik buat anda.

 
Nah... Sekarang Sudah Ada Penyelesaian Mudah Bagi Masalah Kesihatan Anda...

 
Cuba anda bayangkan bahawa anda bebas dari masalah kesihatan.
  • Anda mampu menjadi seorang yang aktif serta produktif dan jika anda merupakan seorang pekerja anda akan disayangi majikan
  • Jika anda merupakan seorang usahawan atau ahli perniagaan maka anda mampu meningkatkan lagi penjanaan wang anda
  • Anda akan kelihatan lebih berseri, ceria serta nampak lebih yakin dengan diri anda
  • Anda mampu melakukan apa pun perkara yang anda ingin lakukan
  • Dan yang lebih penting anda mampu mengelak diri anda dari menghadapi risiko kesihatan yang lebih bahaya.
 

 

 

Laman Utama

 

 

Copyright ©2006 KedaiDewasa.com
Disclaimer
: Ini adalah laman web kedaiDewasa.com.  Tiada mana-mana bahagian portal ini boleh diubah, disalin, diedar, dihantar semula, disiarkan, dipamerkan, diterbitkan, dilesenkan, dipindah, dijual atau diuruskan bagi tujuan komersial dalam apa bentuk sekalipun tanpa mendapat kebenaran secara bertulis yang jelas terlebih dahulu daripada kedaiDewasa.com. Hosted and Maintained by Admin KedaiDewasa.com