Home Cara Beli FAQ Hubungi Kami      

 

PATI HERBA MADU

Membantu Mengatasi Masalah KOLESTEROL & JANTUNG

 

 

Kod:
 
Harga Kami: RM69

 

 

Penemuan Ramuan HEBAT Utk KOLESTEROL dan JANTUNG
Tahukah anda Madu lebah, Lemon, Cuka Epal,
Bawang putih halia dan kurma dapat melindungi dari kolesterol.
Pati HerbaMadu gabungan 6 dalam 1 adalah penyelesaiannya.
Diperbuat daripada bahan-bahan Asli tanpa pengawet.
Pati HerbaMadu gabungan Madu Asli, Jus Lemon Asli,
Halia, Bawang putih segar, kurma dan Cuka Epal sudah terbukti
membantu mencegah kolesterol dan baik untuk jantung.
>>Khasiat Pati HerbaMadu<<
✔Membuang Angin Dalam Badan
✔Melawaskan perut
✔Melancarkan Perjalanan Darah
✔Amat Sesuai Untuk Mereka Yang Mengalami Keletihan
✔Membuang Kahak Dalam Kerongkong
✔Melancarkan Process Pembuangan
✔Jika Diambil Berterusan Boleh Menurunkan Berat Badan
Pilih bahan asli sebagai minuman kesihatan alternatif.
Terdapat banyak kajian dan testimoni yang telah membuktikan
gabungan 6 bahan ini amat berkesan melindungi dari kolesterol.
kini kami sediakan untuk anda hanya minum 1 sudu pagi dan malam.
Lihat kesannya dalam 2 minggu.
Kelebihan Pati HerbaMadu
✔DiKeluarkan di kilang GMP
✔kilang menjadi Ahli Persatuan Pengguna Islam Malaysia
✔Produk Muslim Bumiputera
✔100% dari bahan asli dan tanpa pengawet
Harga Semenanjung RM69, Sabah/Sarawak RM75
>> POS percuma <<
250ML>> sebotol sudah menampakkan kesan
Diminum 1 sudu pagi dan malam.
PM kami untuk maklumat lanjut.
 
Cara mengurangkan KOLESTROL yang TINGGI sebelum serangan sakit jantung!
 
Sekarang ni macam macam penyakit kan..tak semestinya orang berbadan besar jer berpotensi ada penyakit..kadang tu orang yang berbadan kecil pun ada penyakit juga..contohnya macam kolestrol tinggi..yer la kita ni makan jer apa pun kan..maklum la di Malaysia ni meriah dengan makanan yang sedap sedap..kalau tak jaga, kolestrol yang tinggi ni akan menyebabkan sakit jantung..

 
Meh sini kak fink nak kongsi kisah Dato Malek Noor yang pernah dikejarkan ke hospital kerana sesak nafas..selepas pemeriksaan, doktor dapati dua saluran arteri jantung beliau tersumbat..dan bermula dari saat itu lah, Dato Malek Noor cuba berubat dan berjumpa dengan produk Pati Herba Madu dan sehinggalah beliau dilantik sebagai duta untuk produk Pati Herba Madu..


 
Untuk pengetahuan korang juga..mengikut kajian 83% disebabkan kolestrol yang tersumbat di saluran jantung..eh alamak tetiba seram kita wak..ok lah meh kak fink kongsikan kelebihan yang ada pada Pati Herba Madu ni:
  • Menurunkan kadar kolestrol
  • Membersihakan saluran jantung yang tersumbat
  • Menurunkan berat badan
  • Melancarkan proses pembuangan
  • Baik untuk pesakit darah tinggi dan kencing manis
  • Membuang angin dalam badan
 
 
Mesti korang nak tahu apa bahan bahan yang ada dalam Pati Herba Madu ni kan..bahan bahannya terdiri daripada madu lebah asli, halia, bawang putih, jus lemon, cuka epal dan kurma..yang penting bila sebut herba, kandungan bahan bahan yang ada mestilah 100% asli tanpa pengawet..kebanyakkan bahannya daripada makanan sunnah..produk ni juga mempunyai GMP KKM, Mesti KKM dan Ahli Persatuan Pengguna Islam Malaysia..so korang boleh cuba tanpa was was..


 
Dekat sini kak fink nak kongsikan beberapa testimoni yang berjaya setelah mengamalkan Pati Herba Madu ni..dalam masa sebulan bacaan kolestrol berjaya diturunkan..dan bukan hanya untuk kolestrol jer tau tapi untuk darah tinggi dan gout juga berkurangan..yang paling best dari solat duduk jer, dah boleh untuk solat berdiri..

 
Yang penting kita usaha kan..makan dengan konsisten insyaAllah hasil tu akan nampak juga..lagipun harga untuk satu botol tak mahal ye korang kalau nak dibandingkan khasiat yang akan kita dapat daripadanya..hanya RM69 sahaja sebotol untuk semenanjung..manakala sabah sarawak RM79..so korang tunggu apa lagi? kalau nak dihadiahkan untuk mak dan ayah kita pun boleh..yang penting bahan bahan dalam Pati Herba Madu ni semua terdiri daripada bahan bahan asli dan sunnah..selamat mencuba ya..
 
 

Apa beza Pati HerbaMadu keluaran Clear Herbs berbanding jenama2 lain & yg dibuat sendiri ?

Pati HerbaMadu ada tambahan kurma yg menambahkan lg khasiat & membuat rasa lebih sedap & boleh diterima ramai. Produk kami juga diproses dikilang mempunyai kelulusan GMP & KKM.

Kami juga menggunakan mesin kompress utk mendapatkan pati herba2 bukannya diblend biasa & di tapis. Jika diblend & tapis masih akan ada serdak2 yg boleh effect buah pinggang utk jangka panjang. Produk kami tiada serdak kerana hanya pati shj yg diambil dgn mesin teknologi canggih.

 

 

 

Laman Utama

 

Copyright 2006 KedaiDewasa.com
Disclaimer
: Ini adalah laman web kedaiDewasa.com.  Tiada mana-mana bahagian portal ini boleh diubah, disalin, diedar, dihantar semula, disiarkan, dipamerkan, diterbitkan, dilesenkan, dipindah, dijual atau diuruskan bagi tujuan komersial dalam apa bentuk sekalipun tanpa mendapat kebenaran secara bertulis yang jelas terlebih dahulu daripada kedaiDewasa.com. Hosted and Maintained by Admin KedaiDewasa.com